Vrienden van Excelsior

Wordt vriend van Excelsior!

Als Vriend van Muziekvereniging Excelsior kun je ons steunen door een vrijwillige bijdrage te geven of voor een vast bedrag per jaar jouw bedrijfslogo op onze website en/of op onze muziekkar.

Wil jij ook Vriend worden van Muziekvereniging Excelsior Genderen? Stuur dan een e-mail naar:  penningmeester@muziekverenigingexcelsior.nl

De Supportactie

De Supportactie is een initiatief van de Nationale Stichting Grote Clubactie. De Supportactieloterij loopt het hele jaar door en heeft elke maand een trekking.

Jij als supporter steunt niet alleen onze vereniging, maar je maakt zelf ook maandelijks kans op leuke prijzen zoals één jaar zorgeloos autorijden ter waarde van € 3.500,-! Er zijn 12 trekkingen per jaar en een lot kost € 5,50 waarvan maar liefst 80% direct naar onze vereniging gaat.

Als je met de loterij een prijs wint, krijg je automatisch jouw prijs overgemaakt of uitgereikt.

Jij machtigt de Supportactie om een bedrag van € 5,50 per lot, per trekking af te schrijven van jouw bankrekening. De Supportactie maakt per kwartaal 80% van elk lot over naar de rekening van de door jouw gesteunde vereniging. Jij ziet jouw lotnummer(s) op je bankafschrift en maakt daarmee kans op prachtige prijzen. De overige 20% gebruikt de Supportactie voor het organiseren van de loterij en het prijzenpakket.

De loterij heeft 12 trekkingen per jaar. Jij kiest zelf met hoeveel loten jij onze vereniging wil steunen en daarmee ook deelneemt in de loterij. Met hoe meer loten jij meespeelt, hoe groter de bijdrage is voor onze vereniging, én de kans op een prijs. Winnaars worden door de Supportactie geïnformeerd over welke prijs ze hebben gewonnen en hoe deze wordt uitgereikt. Geldprijzen worden door de Supportactie overgemaakt op hun rekening.