DE ERTEPIKKERS

In de 60er en 70er jaren was er in Genderen de boerenkapel “DE ERTEPIKKERS”. Deze boerenkapel, wat we nu blaaskapel noemen heeft enkele jaren geleden een herstart gemaakt. De Ertepikkers anno 2020 bestaat uit een 13 koppige groep muzikanten bestaande uit blazers en slagwerkers.

Wij, de Ertepikkers repeteren de oneven weken op woensdagavond van 19:30 uur tot 20:45 uur in ’t Dorpshuis te Genderen onder de muzikale leiding van Rini van der Mooren. Ons repertoire is uitgebreid en divers. U kunt de volgende muziek genres verwachten: Carnavalsmuziek, Nederlandstalig, Franse chansons, Engelse en Weense walsen, lichte rock en Kerstmuziek.

Wij spelen op uitnodiging, op feesten, partijen, bruiloften en andere evenementen. In december zijn we bijvoorbeeld te horen en te zien op verschillende Winterfairs, waaronder de Winterfair in Heusden waar we in verschillende straten een optreden met kerstmuziek verzorgen met als afsluiting een optreden bij “Brouwcafe Kareltje”

Tot slot hebben wij onze eigen ERTEPIKKERS AVOND bij “ Café het Zwaantje ” in Genderen met een avondvullend programma, een aanrader voor iedereen die er eens lekker tussenuit wil en een gezellige avond wil hebben.

Blaaskapel de Ertepikkers boeken?

Onze Blaaskapel de Ertepikkers is uiteraard te boeken voor feesten en partijen, evenementen.  Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via: info@muziekverenigingexcelsior.nl