SUPPORTACTIE

Word vandaag nog supporter!

Als jij supporter wordt, door onderstaand formulier in te vullen, dan steun jij direct onze vereniging. Je bepaalt zelf wat voor supporter je wordt en met hoeveel loten je meespeelt in de trekkingen. Wil jij onze vereniging steunen met 1 lot per maand? Dan word je een bronzen supporter. Maar je kan er ook voor kiezen om nog een extra steentje bij te dragen en met 3 loten per maand of meer ons te steunen, dan word jij een Gouden supporter!

Van elk lot maakt de Supportactie 80% over naar onze vereniging.

Na je aanmelding als supporter ontvang je een e-mail met jouw lotnummer(s) waarmee je maandelijks kans maakt op mooie prijzen. Het bedrag (€ 5,50 per lot) wordt maandelijks afgeschreven door de Supportactie van het bij hun bekende IBAN-rekeningnummer. De uitslagen van de maandelijkse trekkingen kun je terugvinden in het menu bij ‘Prijzen en Uitslag’.  op de website van de Supportactie. Als je met de loterij een prijs wint, krijg je automatisch jouw prijs overgemaakt of uitgereikt.

Ja, ik word supporter