za 15 okt

Genderen

Kinder- Concert

Muziekvereniging Excelsior organiseert een Kinder- Concert in samenwerking met het Scholenproject. aansluitend met optredens van de slagwerkgroep en fanfare van Excelsior.

Registratie is afgesloten
Andere evenementen bekijken
Kinder- Concert

Tijd en locatie

15 okt 2022, 19:00 – 23:00

Genderen, Rondendans, 4265 JG Genderen, Nederland

Over het evenement

Op woensdag 12 oktober zullen onze leerkrachten en dirigent weer aanwezig zijn op de basisscholen in Genderen en Eethen om jullie te laten zien en proberen hoe leuk het is om een muziekinstrument te spelen.

Maar wat is nog veel leuker? Natuurlijk om zelf mee te spelen tijdens een concert en dat kan!

Zaterdag 15 oktober organiseert Muziekvereniging Excelsior een '' Kinder- Concert''  Speel gezellig mee met onze jeugd en volwassenen met vrolijke muziek! Tijdens dit concert mag je meedoen met de fanfare.

Alle leerlingen zijn van harte uitgenodigd en zullen ook op school nog een uitnodiging ontvangen als we in de klas zijn.

Zien we jou,  je familie, vrienden en kennissen op 15 oktober voor een spetterend muzikaal en gezellig optreden met elkaar?

Deze avond is er geen muzikale muziekkennis vereist